Servisna i ispitna oprema i alati

rev_image010 (1)Danas, imamo u našoj radionici, kompletirane setove alata za izvršavanje i najsloženijih zahvata, opremu i uređaje za različita mjerenja koja se izvode na brodskim motorima i uređajima (svi uređaji su ispitani prije svakog mjerenja pomoću etalonskih proba). Oprema uključuje i ispitne uređaje za motore, različite strojeve za strojnu obradu i specijalnu završnu obradu, tokarski stroj, hidraulične pumpe i hidraulične alate te lančane dizalice sa provedenim obaveznim “A” testovima.
Sukladno našim smjernicama razvoja, raspolažemo i sa najnovijim specijalnim alatom za obradu komponenti pumpi goriva i samih injektora, prvenstveno namjenjen za brodske motore MaK, ali i za motore ostalih proizvođača; Hyundai, MAN B&W, Sulzer, Wärtsilä, što znatno smanjuje vrijeme popravka i uvećava našu učinkovitost u svakodnevnom poslu.
Na našoj lokaciji Permani 1D imamo i prostrani skladišni prostor (od 550 m2) i vlastiti vozni park sa 5 servisnih vozila.

Kvalificirano osoblje

Naš današnji tim čini 11 djelatnika od kojih su 8 servisera vođeni od strane generalnog direktora sa dugogodišnjim iskustvom u mehaničarskim poslovima i poduprijeti sa stručno osposobljenim direktorom tehničke potpore i financijskim direktorom. Struktura tvrtke je formirana od uvježbanih djelatnika sa dugogodišnjim iskustvom na poslovima servisiranja brodskih motora i uređaja. Većina naših djelatnika je stručno obučena kroz desetljeća u tvornici brodskih motora – “3. Maj” u Rijeci i u njihovom servisu motora, te sa više od 10 godina prethodnog iskustva u tom poslu, računamo sa ukupnih 30 godina iskustva ove tvrtke u poslovima servisiranja u industriji brodogradnje. Ostatak kadra je obučen u našoj tvrki kroz brojna interna školovanja i školovanja kod vodećih dobavljača u industriji brodogradnje. Stalnom nadogradnjom u znanju i stručnosti omogućena nam je primjena ekspertize tijekom obavljanja brojnih servisnih zahvata na različitim motorima proizvođača kao što su: “MaK” svi tipovi motora (školovanja u tvornici u Kielu – Njemačka) , Caterpillar svi tipovi motora ( školovanje u Malagi, Španjolska – organizirano od Texnoxgroup Croatia d.o.o., službenog zastupnika za republiku Hrvatsku).

Postupak vođenja servisnih poslova

Za svaki novi posao, nakon što je naša ponuda prihvaćena ili nakon specijalnog zahtjeva od strane brodogradilišta, otvaramo novi radni list i spremni smo započeti sa radom. Za vrijeme trajanja popravka, zajedno sa osobljem iz sjedišta tvrtki naručitelja ili sa njihovim stručnim tehničkim osobljem, vršimo stalni nadzor tijeka cjelokupnog procesa popravka. Za sve izvršene radove, daje se na uvid naručitelju posla, naš servisni izvještaj sa detaljnim opisom poslova koji su provedeni, mjerni protokol i lista rezervnih dijelova koja uključuje sve dijelove koji su zamjenjeni prilikom popravka. Servisni izvještaj mora biti potpisan od strane vlasnika broda (najčešće od strane glavnog brodskog inženjera) zajedno sa odgovornom osobom iz naše tvrtke. U slučaju kad je naručitelj samo brodogradilište, servisni izvještaj mora biti potpisan i od strane predstavnika brodogradilišta.

Nakon probne vožnje i potpisanog servisnog izvještaja izdaje se račun i posao popravka se smatra zaključenim.